Brev:
Fodtøj - 15 mdr.
17. april 2007
Alder:
15 mdr.
Fodtøj - 15 mdr.
Hej Helen
Jeg var ikke fra starten klar over, at der skal være så god plads i små børns sko, som tilfældet er. Jeg har købt flere par kravlesko af skind til min dreng - og senere brugt tilsvarende bløde sko som hjemmesko.
Jeg kan se, at flere af min drengs tånegle buer nedad og tænker nu, om det er noget, der kan blive et problem for ham senere. Jeg kan sagtens klippe dem.
Desuden tænker jeg på, om hans tæer/fødder på en eller anden måde kan have taget skade, så hans gang vil blive påvirket. Han er 15 måneder og går stadig ikke ret mange skridt uden at holde ved noget. Det er ikke noget, der ellers bekymrer mig, men jeg tænker dog på, om disse kravlesko/hjemmesko kan have forårsaget skade.
Med venlig hilsen
KS