Brev:
Tremmeseng - 6 mdr.
11. april 2007
Alder:
6 mdr.
Tremmeseng - 6 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar mht. spisning. God ide med de brødskorper, så kan man også snige en skefuld mad ind.
Nu er mit spørgsmål om tremmeseng. Hvordan er det med sikkerheden. Hvor langt må der være mellem tremmerne?
Hilsen Christina