Brev:
Sko - 10 mdr.
8. april 2007
Alder:
10 mdr.
Sko - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål ang sko.
Vores datter er 10½ mdr ca. og jeg er lidt i tvivl om fodtøj.
Hun har for det meste bløde sko på fødderne, de sko der er fløjl og med dupper under neden, men jeg ved ikke om det er helt godt for hende.
Hun kan sagtens komme op og stå ved ting, men jeg synes, at hun godt kan stå lidt skævt.
Har du et godt forslag til hvad jeg lige gør, om jeg skal til at finde nogle rigtige sko til hende eller lade være med at give hende sko på??
Med venlig hilsen
Vibeke