Brev:
Køjeseng
22. marts 2007
Alder:
2 år, 5 mdr.
Køjeseng
Hej Helen
Vi har en pige på 2 1/2 år som ligger i en tremmeseng stadigvæk.
På et tidspunkt skal hun jo have en ny seng. Og jeg synes de her køjesenge er så fine..nogle med rutsjebaner, og huler under sengen og hvad ved jeg.
Men altså...her kommer pylremoren op i mig....Vi kender en lille purk, der fik sin køjeseng da han var lidt over 3 år, og jeg synes da, den seng er farlig til så lille en størrelse. Hvad hvis de vågner om natten og pludselig glemmer de befinder sig i de højder, de faktisk gør.
Er det mig, der er for pylret? Eller er køjesenge noget for ældre børn?
Hilsner
Lise