Brev:
Lift kontra autostol
28. december 2003
Alder:
0 mdr.
Lift kontra autostol
Hej
Min kæreste og jeg venter vores første barn til april og er så småt begyndt at kigge efter udstyr.
Vi har da også fundet frem til den barnevogn, som vi gerne vil have, men nu melder spørgsmålet sig, om vi skal have en lift med eller ej.
En dag overhørte jeg nemlig en ekspedient anbefale en autostol frem for liften, når det galdt transport i bilen. Ved nærmere eftertanke kan jeg da godt se, at det selvfølgelig er mere sikkert, at barnet er spændt fast i en autostol sammenlignet med, at det "kun" er selve liften, der spændes fast med et liftnet, men synes måske, at de ligger mere behageligt i liften, når de er helt små.
Hvordan ser du på den situation?
Med venlig hilsen
Stine