Brev:
Overgang til juniorseng
7. februar 2007
Alder:
17 mdr.
Overgang til juniorseng
Hej Helen
Min lille dreng sover i en tremmeseng - han er 17 måneder. Her i de sidste 14 dage er han begyndt at slænge det ene ben op på og forsøge at kravle over. Det er endnu ikke lykkedes ham, også fordi jeg forsøger at få ham til at holde op (med det resultat, at det bliver endnu mere spændende og han forsøger igen indtil jeg får ham afledt).
Jeg synes bare at han stadig er for lille til en juniorseng eller? På den anden side er det vel bedre at få en juniorseng til ham, før han falder ud og slår sig.
Har du nogle gode råd til køb af juniorseng og hvordan man undgår at det bliver for meget løben frem og tilbage ved sengeputning. Jeg plejer at sidde ved ham indtil han sover - tager ca. 15 min og synger en godnatsang. Jeg kan bare forestille mig, at han vil begynde er stige ud af sengen igen og igen. Så derfor kan jeg lige så godt komme problemet i forkøbet...
På forhånd tak for dit svar
Hilsen mig