Brev:
Udstyr
19. december 2003
Alder:
0 mdr.
Udstyr
Hej
Min mand og jeg skal adoptere og er godkendt til et barn i alderen 0-36 mdr. Vi vil gerne på forhånd forberede os, så vi har de ting, vi har behov for, men synes det er svært, når vi ikke på forhånd kender barnets alder.
Vi vil derfor gerne spørge hvor længe man har brug for puslebord til et barn, hvor længe et barn ligger i barnevogn og hvor længe et barn ligger i tremme-baby-seng inden det kommer over at ligge i en lidt større barneseng.
Vi ved selvfølgelig godt, at det er meget forskelligt, hvad folk vælger at gøre, men vi er i tvivl om hvad vi skal satse på. Kan du mon hjælpe?
Med venlig hilsen
Sille