Brev:
Valg af madras
15. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Valg af madras
Hej Helen
I øjeblikket ligger min datter på knap 6 mdr. i en vugge, der godt nok stadig er stor nok til hende, men ikke sikker når hun kan begynde at sidde sig op selv. Hun skal derfor snarest over i en rigtig seng.
Sengen er købt, men ikke madrassen. Hvilken madras er bedst - hun skal jo ligge på i et par år. I katalogerne fra børnebutikkerne er der mange forskellige. Der er helsemadrasser, høfibermadrasser osv. Er der noget bestemt, man skal kigge efter, når man køber en madras?
Med venlig hilsen
Linda