Brev:
Hovedpude - 13 mdr.
11. december 2003
Alder:
13 mdr.
Hovedpude - 13 mdr.
Mit barn er 13 mdr. og har en ganske tynd hovedpude. Det sjove er, at hun altid i søvne lægger sig med hovedet på sine sovebamser, og min fornemmelse er, at hun godt kan lide at ligge højere med hovedet.
Er der nogen fare for forhøjet risiko for vuggedød eller mulighed for at gøre skade på nakke el. ryg, hvis vi giver hende en mere fyldig hovedpude.
Med venlig hilsen
Janne