Brev:
Valg af autostol - 7 mdr.
2. januar 2007
Alder:
7 mdr.
Valg af autostol - 7 mdr.
Hej Helen og rigtig godt nytår.
Lige et spørgsmål til dig. Milla er 7 mdr. og vejer 8 kg. Er det først når hun er 9 mdr. at hun skal over i en anden autostol? eller er det fra 9 kg ?
Valget af autostol er også lidt svært. Hvilket mærke er det mest sikre? Vi har fået tilbud på en Recaro, er det et godt mærke?
Det var egentlig lige det jeg mangler svar på lige nu.
Med venlig hilsen
Millamusens mor