Brev:
Autostol til barn på 8,5 kg
5. december 2006
Alder:
4 mdr.
Autostol til barn på 8,5 kg
Hej Helen
Min datter sidder lige nu i en bagudvendt autostol på bagsædet. Hun er 4 1/2 måned gammel, vejer ca, 8,5 kg og måler ca. 70 cm. Hun sidder ikke på forsædet pga airback.
Problemet er, at hun inden længe ikke kan være i stolen. Både fordi hendes skuldre virker presset sammen, men mest af alt fordi hendes ben snart ikke kan være udstrakte. Hvad gør vi så? Køber en stol hvor hun er forudvendt? Kan hendes krop holde til det? Den stol, hun har nu, kan tage op til 13 kg., men så længe kan hun altså ikke sidde i den.
Hvor kan man få information om, hvad der er bedst for hende? Jeg kan jo næsten ikke undgå at køre med hende....
Med venlig hilsen
Linda