Brev:
Sko 11 mdr
14. november 2006
Alder:
11 mdr.
Sko 11 mdr
Hej Helen
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal være opmærksom på, når jeg skal købe vinterstøvler til min pige på 11 mdr. Hun tog sine første skridt for 1½ måned siden og går fint indendørs i sine små skindfutter. Men nu skal hun starte i vuggestue og så skal hun jo bruge nogle støvler.
Med venlig hilsen
Dorte