Brev:
Isolering til barnevogn
13. november 2006
Alder:
10 mdr.
Isolering til barnevogn
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål ang. Sebastians dagplejebarnevogn.
Jeg har fået foræret en gammel barnevogn, som skal stå hos hans dagplejemor, hvor han skal starte i næste uge. Den er ikke isoleret på samme måde som hans anden barnevogn, som er hel ny og specielt isoleret i bunden og med lufthuller og det hele. Det er den gamle ikke, og jeg har lagt aviser i bunden og en 5 cm. skummadras over.
Men jeg har også et lammeskind som jo kunne varme en hel del. Skal den ligge ovenpå madrassen og så et lagen på eller hvad? Jeg kender nogen som sover direkte på skindet, er det bedre?
Han har ingen tendens til astma eller allergi. Hvad er bedst for ham så han kan holde varmen til vinter i hans nye gamle barnevogn?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Sebastians mor