Brev:
Vinterstøvler
30. oktober 2006
Alder:
22 mdr.
Vinterstøvler
Kære Helen
Overgangstiden her har fået os til at tænke på, hvornår vinterstøvlerne kan tages i brug - kan man sige noget generelt i forhold til udetemperaturen eller er det et spørgsmål om at "føle sig frem"?
Kærlig Hilsen fra os.