Brev:
At holde varmen på hænder og fødder
17. oktober 2006
Alder:
9 mdr.
At holde varmen på hænder og fødder
Hej Helen
Kasper er efterhånden ved at nærme sig de ti mdr. Han kravler lystigt rundt, rejser sig op af alting og øver sig så småt i at tage de første skridt. Skønt!
Nu kommer jeg så lidt i tvivl om, hvordan jeg skal holde ham varm i den kolde tid vi går i møde.
Jeg har lige købt sådan nogle "futter" i regntøj-materiale på ydersiden og foret med fleece indeni. De sidder rimeligt godt fast så de ikke generer ham, når han kravler rundt mm. udenfor. Kan de bruges til vinter eller skal jeg købe nogle forede støvler når det bliver koldere?
Jeg synes han er lige lille nok til rigtige sko/støvler på nuværende tidspunkt.
Har du også et godt forslag til køb af handsker? Luffer synes jeg må være irriterende at lege i, da han jo ikke kan gribe fat om noget. På den anden side kan fingerhandsker være svære at få på.. Strikhandsker fylder mindst omkring hånden, men de bliver jo hurtigt våde og kolde.
Jeg spørger dig, fordi det er så ærgerligt at bruge en masse penge på noget som man aldrig bliver rigtig glad for.
Med venlig hilsen Anne