Brev:
Babyjogger - 4 mdr.
9. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Babyjogger - 4 mdr.
Hej
Ville bare høre om du ved om der findes test af babyjoggere. Evt. hvad der skal være. og hvornår de kan bruges.
Har kigget på forbrugerstyrelsens hjemmeside men uden resultat.
Bodil