Brev:
Støttepude - hovedfacon?
27. november 2003
Alder:
1 mdr.
Støttepude - hovedfacon?
Kære Netsundhedsplejerske!
Jeg venter mit første barn til februar og er meget opsat på at gøre 'det rigtige' med hensyn til sovestillinger hos mit barn.
At undgå et fladt baghovede og samtidig også undgå skævheder, hvis barnet vælger samme side til ansigtet hver gang lyder som noget af en udfordring. Hvordan gør jeg det bedst?
Jeg har læst på nettet (www.babyparadise.dk) om nogle støttepuder, som holder barnet fast i den stilling, som man har lagt det. Umiddelbart virker det ret smart, men er det en god løsning?
På forhånd Tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Nina