Brev:
Øretermometer
24. august 2006
Alder:
0 mdr.
Øretermometer
Hej Helen
Vi har fået et øretermometer forærende, men er der ikke noget med at det måler lavere end hvis man tager temp. rektalt?
Ved du hvor mange grader der skal lægges til før man kan sammenligne med en rektalt målt temp.? Eller sagt på en anden måde hvor høj skal temp. være (målt i øret) før man taler om feber?
Helle