Brev:
Hovedpude - 14 mdr.
12. august 2006
Alder:
14 mdr.
Hovedpude - 14 mdr.
Kære Helen
Er det ok at give min dreng på 14 måneder en hovedpude?
I øjeblikket finder han altid sin dyne eller bamse og bruger som hovedpude.
Tina