Brev:
Gåstol - 7 mdr.
7. november 2003
Alder:
7 mdr.
Gåstol - 7 mdr.
Hej!
Jeg har et spørgsmål ang. gåstole, min kone og jeg var på besøg hos et vennepar, som også har en dreng, han havde en gåstol, som vi prøvede at sætte vores søn i, og han lyste helt op, og grinede løs og skubbede sig selv baglæns til stor morskab for os alle.
Vi blev hurtigt, min kone jeg, enige om, at sådan en må vores søn på 7 mdr også have, men så snakkede vi med min mor, som sagde uha nej, det skader benene og gør drengebørn, sterile!!!
Er det virkelig sandt? I så fald så vil vi ikke købe sådan en gåstol, til vores søn.
Vi ved godt at det er med måde, at man bruger den, men er den så slem, som min mor gør den til?
Glæden i vores søns øjne, kan vi ikke lige slippe, så vi håber meget på, at der er sket en hel masse siden, jeg var dreng.
På forhånd tak.
En far.