Brev:
De første sko - 13 mdr.
19. maj 2006
Alder:
13 mdr.
De første sko  - 13 mdr.
Hej Helen!
I dag ville jeg ud for at købe sko til min datter på 13. mdr.
Hun går frit mellem ting og elsker sin gå-vogn. Hun elsker at trille rundt med vognen på fliser og græsplænen og det kræver jo lidt fodtøj.
Indtil nu har hun haft skindsko på. Dem der er helt bløde og sidder tæt til foden. Håber du ved, hvad jeg mener.
Skindskoene har hun også haft på ude, men nu hvor vejret er skiftet (igen) er de for kolde at have på.
Jeg var i to forskellige forretninger med hver deres mening. Den ene forretning mente, at det var vigtigt med støtte, og den anden mente at fodens muskler osv. skulle have lov til at udvikle sig, og det derfor var fortidligt med et par sko. Det endte med, at jeg var godt forvirret og derfor kom hjem uden sko til min datter.
Problemet er, at de bløde sko ikke har ret meget isolering i bunden og derfor mest er til indendørs brug. Hvad vil du råde mig til? Skal jeg bare give hende en tyk sok i de nuværende skindsko og se tiden an til hun går helt selvstændigt?
Tak for dine hurtige og meget nyttige svar!
Venlig hilsen
Den sko-forvirrede mor