Brev:
Hoppegynge - 10 mdr.
8. april 2006
Alder:
10 mdr.
Hoppegynge - 10 mdr.
Kære Helen
Hvordan er det nu med hoppegynge? - må de det?
Vores datter er snart 10 mdr. Hun er MEGET aktiv. Kravler rundt og rejser sig op ad alt. Et stort hit er at hoppe, når vi holder hende omkring brystkassen.
Ville hun have glæde af en tur i hoppegynge i ny og næ ?
Tina