Brev:
Madras til vugge
1. oktober 2003
Alder:
0 mdr.
Madras til vugge
Jeg er ved at sy en madras til en kurvevugge, så er jeg kommet i tvivl om, hvor blød-hård en madras bør være til et spædbarn?
På forhånd tak.
JJ