Brev:
Hvor gammel skal et barn være før man kan bruge en klapvogn?
21. december 2005
Alder:
6 mdr.
Kære Helen
Lige to hurtige spørgsmål:
Er der nogle specielle ting man skal være opmærksom på ved vognen når man anskaffer sig en?
På forhånd tak, Juca