Brev:
Sko til 10 mdr gammel pige i vuggestue
19. august 2005
Alder:
10 mdr.
Sko til 10 mdr gammel pige i vuggestue
Hej Helen
Vores lille pige på 10 mdr er lige startet i vuggestue.
Vi har fået at vide, at vi skal købe regntøj, gummistøvler, sko til udendørsbrug etc.
Men, men: Vores pige bruger størrelse 19 i sko og kan kun kravle. Ville det ikke være synd at komme hende ned i et par gummistøvler?!? Jeg synes, det virker ulogisk.
Mht. sko til udendørsbrug...tjahhh...vi har sådan nogle bløde indendørsfutter...dem har hun de første par dage haft på ud i sandkassen...det gik, for det har jo været så godt vejr. Men jeg er lidt i syv sind med hvilke sko, jeg skal købe til hende...et eller andet sted synes jeg, det er synd at købe et par almindelige sko. Hun kan jo ikke gå. Men når jeg ser på de sko, der er helt bløde..fx fra Bundgaard...så har de ruskindssål. Og tjah...det er vel ikke så godt i sandkassen.
Kan du råde mig lidt? Jeg vil jo gerne opfylde vuggestuens ønsker, men min datters trivsel er jo vigtigere
Bedste hilsner
Lise