Brev:
Cykelvogn?
27. juni 2005
Alder:
10 mdr.
Cykelvogn?
Hej Helen
Min datter er nu 10 1/2 mdr og skal starte i vuggestue d.1.august. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal transportere hende til vuggestuen, derfor:
Må hun sidde i en cykelvogn?
Må hun sidde i et cykelsæde placeret bagpå cyklen?
Hilsen Susanne