Brev:
Bomuldshue
11. maj 2005
Alder:
6 mdr.
Bomuldshue
Jeg synes, jeg har læst et sted, at det er meget kort tid om året, en 6 måneders baby ikke skal have en tynd hue på. Kan det virkelig passe, jeg synes, min datter sveder for meget med hue på. Hun ligger stadig i en duni-duo pose med sommerdyne, men jeg har tænkt mig at skifte bare til en dyne nu. Hun sover på en Helsemadras i barnevognen og har så tænkt mig at give hende sele på fra nu af.
Er det ok?
Hilsner
Lise