Brev:
Middagslur i barnevogn
16. marts 2018
Alder:
15 mdr.
Middagslur i barnevogn
Hej Helen,
Hvornår stopper børn oftest med at sove lur i barnevognen?
Som du ved er jeg gravid med nummer 2, den barnevogn vi allerede har burger vi kun i weekenden da min søn går i en vuggestue hvor de har krybber. Men jeg synes det virker for tidligt for min søn at sove indenfor i weekenderne da han sover godt i barnevognen. Derfor overvejer vi en ekstravogn købt brugt.
Med venlig hilsen
Kris