Brev:
Overtøj
28. februar 2018
Alder:
10 mdr.
Overtøj
Hej Helen
Jeg har en dejlig krudtugle på 10 mdr, som netop er startet i dagpleje og så begynder vi snart at bevæge os ud i den store jungle af overtøj til de forskellige årstider til når de skal på tur og generelt være udendørs. Min søn kryber på nuværende tidspunkt og kommer kun lidt op på knæ, så mit spørgsmål henvender sig til et ikke-gående/stående barn.
Hvad vil du anbefale af overtøj til de forskellige årstider både ift. jakker og heldragter mv?
Jeg har umiddelbart gjort mig nedenstående tanker indtil videre:
Vinter: flyverdragt, hue, handsker og futter
Forår: er lidt i tvivl om softshell-dragt kontra termo-tøj og så selvfølgelig regntøj
Sommer: er det nok med blot en sommerjakke?
Efterår: samme som efterår eller er der noget andet at foretrække?
Håber du kan hjælpe en meget forvirret førstegangsmor :-) Du må også meget gerne nævne det, hvis der er noget, som jeg helt har glemt at tage højde for :-)
Hilsen Carina