Brev:
Ståbræt
23. november 2017
Alder:
12 mdr.
Ståbræt
Hej Helen,
Vi har allerede en lillebror på vej, der bliver circa 1½ mellem dem. Jeg er i tvivl om hvornår man typisk mest burger et ståbræt, er det smart til mindre eller større børn?
Jeg kender nogle som har lidt ældre børn +4 år og jeg synes ikke det virker til at ståbrættet er nødvendigt for dem.
Hvilken alder virker det godt til?
Med venlig hilsen
Kris