Brev:
Skal jeg købe en bedre madras?
21. april 2005
Alder:
6 mdr.
Skal jeg købe en bedre madras?
Hej Helen
Vi købte da vores datter blev født en Classic Seng fra Baby Dan - samt en madras (i en slags hård skumgummi) som hørte til sengen. Madrassen kostede 499,95 oveni prisen for sengen.
Nu er jeg blevet i tvivl om jeg skal købe en bedre madras til vores pige. Hun har tendens til lidt fladhed i baghovedet - ikke særlig meget - men jeg kom alligevel til at tænke på, om det kan hjælpe hende lidt.
Hilsner Lise