Brev:
Madras - 6 mdr.
19. april 2005
Alder:
6 mdr.
Madras - 6 mdr.
Hej Helen
Vi har en en skummadras i vores datters seng er det ok? Er det usundt for ryggen? Det var den madras der fulgte med senge da vi købte den for et år siden...
Hilsen Rikke