Brev:
Regntøj med foer eller termotøj
15. september 2017
Alder:
16 mdr.
Regntøj med foer eller termotøj
Hej Helen
Skal vi give vores søn rengtøj med foer på når det bliver koldere, eller skal vi give ham termotøj på under hans regntøj?
Umiddelbart tænker jeg at det er lettere og måske også bedre for vores søn at han får regntøj med foer på, mere bevægelsesfrihed osv? Det der med termo under regntøj virker ikke helt smart efter min mening. Men jeg hører bare mange sige at de giver dem termotøj under regntøjet. Mange har også sagt at det er en fordel fordi så kan man bruge dem lidt hver for sig også. Og at mange senere hen bruger jakken som sommerjakke osv, men jeg har ikke noget imod at give min søn en overgangsjakke på.
Hvad vil du umiddelbart anbefale? skal man måske have begge dele og se hvad der virker bedst og måske næste år vælge en af delene?
Hilsen