Brev:
Klapvogn - vende ud mod verden
31. august 2017
Alder:
16 mdr.
Klapvogn - vende ud mod verden
Hej Helen
Hvornår er et barn klar til at klapvognen vender ud mod verdenen?
Jeg vil nemlig helst have en klapvogn hvor jeg kan se min dreng hele tiden, men den er svær at finde til en ordentlig pris..
Hilsen