Brev:
Autostol protest
29. august 2017
Alder:
16 mdr.
Autostol protest
Hej Helen
Vores søn på 16 måneder brokker sig stadig en gang imellem (IKKE ALTID) når han skal sidde i sin autostol. Det er en alderssvarende autostol den er stor nok, så jeg tænker ikke det er størrelsen. Han græder og spender i kroppen og kaster sig ned, hvad skal vi gøre når han protestere sådan?
F.eks. da jeg skulle hente ham idag fra vuggestuen så ville han ikke sidde i autostolen han græd og kastede sig og blev ved med at løfte numsen så det var umuligt at spænde ham fast. Jeg prøvede så at tvinge ham lidt og holde ham fast med en hånd mens jeg spændte ham fast med den anden hånd. Når han så er spændt fast og bilen begynder at kører falder han helt til ro.
Men så tænker jeg bare, kommer jeg ikke til at skade ham psykisk af at tvinge ham til noget han protestere så meget imod? også fordi jeg holder ham fast i en position som han ikke har lyst til.
Hvordan skal jeg gøre? Hvad tænke du?