Brev:
Juniorseng hvornår
29. august 2017
Alder:
16 mdr.
Juniorseng hvornår
Hej Helen
Vores søn er nu snart 16 måneder og sover i sin tremmeseng inden på vores værelse, om natten kommer han op i vores seng.
Han sover meget uroligt, han vender og drejer sig meget. Så vi tænker at købe en junior seng til ham, gerne en af de brede modeller så der er plads nok til ham. Jeg tror at hans tremmeseng er ved at blive for smal.
En almindelig juniorseng måler ca. 70x140, så vi tænker at købe en 80x160 eller 90x160, så er den ihvertfald bred og han kan vende sig som han vil.
Jeg er vild med Husseng fra Noordwood Denmark, det er ikke en seng man umiddelbart kan tage ud og prøve, hvad tænker du om denne type seng med en lille åbning i siden? http://www.norwooddenmark.dk/produkt/husseng-med-lille-aabni ng-i-siden/
Jeg er i tvivl om kvaliteten på selve sengen, men er det ikke selve madrassen man skal ligge vægt på? Jeg tænker så længe den madras han ligger på er af godt kvalitet osv. så betyder selve sengen ikke noget.
Hvad tænker du ud fra ovenstående og vil du mene det er for tidligt at gå over i juniorseng :)