Juniorseng hvornår

29. august 2017

Kategori:
Alder:
16 mdr.

Juniorseng hvornår

Hej Helen

Vores søn er nu snart 16 måneder og sover i sin tremmeseng inden på vores værelse, om natten kommer han op i vores seng.

Han sover meget uroligt, han vender og drejer sig meget. Så vi tænker at købe en junior seng til ham, gerne en af de brede modeller så der er plads nok til ham. Jeg tror at hans tremmeseng er ved at blive for smal.

En almindelig juniorseng måler ca. 70x140, så vi tænker at købe en 80x160 eller 90x160, så er den ihvertfald bred og han kan vende sig som han vil.

Jeg er vild med ...

Annonce

... Husseng fra Noordwood Denmark, det er ikke en seng man umiddelbart kan tage ud og prøve, hvad tænker du om denne type seng med en lille åbning i siden? http://www.norwooddenmark.dk/produkt/husseng-med-lille-aabni ng-i-siden/

Jeg er i tvivl om kvaliteten på selve sengen, men er det ikke selve madrassen man skal ligge vægt på? Jeg tænker så længe den madras han ligger på er af godt kvalitet osv. så betyder selve sengen ikke noget.

Hvad tænker du ud fra ovenstående og vil du mene det er for tidligt at gå over i juniorseng :)

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

Annonce

Viden om børn:

Sut

Før i tiden var det almindeligt, at børn fik en sut med det samme, når de blev født. I dag mener man, at det er hensigtsmæssigt at man venter med at give barnet en sut, til amningen er etableret.
Hvis barnet får en sut for hurtigt, så kan det gå ud over barnets lyst til at die ved brystet. Dertil kommer at sutteteknikken er forskellig alt efter om barnet dier på brystet eller sutter på en sut.

Du kan møde mange forskellige holdninger til det at bruge sut og det er vigtigt...

Læs mere i Babylex

Portionsstørrelse børn

Det er meget forskelligt, hvor meget det enkelte barn spiser. Nogle børn spiser meget, og andre børn spiser mindre. Der er også forskel på børns appetit, som kan svinge alt efter tidspunktet på dagen.

Børn skal have lov til at regulere deres behov for mad. Det lille barn skal have lov til at die ved brystet, når det viser behov, og børn der får flaske, skal på samme måde have lov til at selvregulere. Barnet må ikke presses til at tømme hele flasken - og omvendt - hvis barnet...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog til far - vær far med tillid, nærvær og respekt.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for en god brevkasse. Vi er i den kedelige situation, at vi ikke har haft glæde og gavn af vores egen sundhedsplejerske. Vi har fundet dine svar meget relevante.

Tak fra os.