Brev:
Børnebestik
25. august 2017
Alder:
9 mdr.
Børnebestik
Hej Helen,
Hvilken slags bestik anbefaler du man starter med når man skal øve gaffel og ske? Jeg tænker mest på om du anbefaler i stål, plastik eller andet materiale?
Med venlig hilsen
Kris