Brev:
Leg med natugle med lyd
5. august 2017
Alder:
8 mdr.
Leg med natugle med lyd
Hej Helen,
Min søn kravler rundt og udforsker hele huset, det er så dejligt og hyggeligt. På hans opdagelser rundt i huset, har han fundet hans natugle, og fundet ud af han kan trække i den så den spiller en melodi.
Mit spørgsmål kommer fordi uglen indgår i hans putteritual, når han kommer ind på værelset spiller den i baggrunden, mens jeg fortæller ham hvad vi har oplevet i løbet af dagen.
Vil du anbefale at en melodi som indgår i putning kun benyttes til dette, altså at vi fjerner den fra børnehøjde for ikke at ødelægge ritualet?
Vores putteritual:
Pusles, får D-dråber, siger godnat til sin pusleuro, uglen spiller mens vi snakker om dagen, samtidig får han sin flaske og bliver døsig, derefter kommer han over i tremmesengen med sin nusseklud.
Med venlig hilsen
Kris