Brev:
El-tandbørste til baby - 12 mdr.
8. juli 2017
Alder:
12 mdr.
El-tandbørste til baby - 12 mdr.
Hej,
Vores dreng på 12 måneder er ret begejstret for at få børstet tænder med eltandbørste (han har minimum 12 tænder på nuværende tidspunkt, og måske en eller to mere, som lige er tittet frem eller på vej).
Finder meget blandede udmeldeinger om, hvorvidt en eltandbørste må bruges før 3årsalderen.
Har du nogen anbefalinger på denne front?
Kærlig hilsen
Stine