Brev:
Sko til baby
7. juli 2017
Alder:
14 mdr.
Sko til baby
Hej Helen
Vores søn er nu begyndt at tage rigtig mange skridt selv uden støtte.
Da han var omkring 10 måneder gammel fik han et par prewalker.
Så har jeg læst om en professionel sko butik til børn i København som måler og vurdere barnets fod f.eks. om han har en bred eller smal fod osv.
De har ferie lukket lige nu og er først tilbage 1/8. Vil det være fint at bruge prewalkerne som udendørs sko indtil d. 1/8? Eller vil du mene at han skal have nogle rigtig udendørs begynder sko nu? Eller vil det være fint at gå ned i en almindelig sko butik? eller f.eks. butikker som både sælger tøj til børn og sko til børn? Er det så vigtigt at det er en specialist i børe fødder og sko til børn?
Jeg har læst så meget om begyndersko og hvor vigtigt det er at de passer helt perfekt til barnets fod osv.
Derudover vil jeg høre hvad du syntes om, et par sneakers fra fx. adidas som han kun skal have på engang imellem? jeg har læst at det er usundt for de små fødder med sådan nogle sneakers.
Hilsen