Brev:
Hvornår Baby Jogger
7. juli 2017
Alder:
4 mdr.
Hvornår Baby Jogger
Hej Helen.
Vi har købt en CityElite Baby Jogger hvor ryglænet kan ligges helt ned. Hvornår må vi bruge den til vores datter (4 måneder)?
Jeg ved man siger ca. 6 måneder ved klapvogne, men gælder det samme her når ryglænet kan ligges helt ned?
Hilsen