Brev:
Vand i sutter
4. juli 2017
Alder:
7 mdr.
Vand i sutter
Hej Helen,
Min søn er meget glad for sine MAM sutter, han bruger dem mest til at sove med.
Jeg vasker og sterilisere dem jævnligt. Nogle gange har jeg opdaget vand inden i sutterne, jeg er i tvivl om hvorvidt babyer må bruge sutter med vand i?
Det er jo kogt vand der kommer ind i dem, men jeg kan læse flere skriver at hvis der kan komme vand ind kan der også komme bakterier ind. Jeg tænker bare meget hurtigt man kan bruge mange penge på sutter, hvis det er tilfældet...
Håber du kan hjælpe.
Hilsen
Kristina