Brev:
Hvornår sko
30. marts 2005
Alder:
15 mdr.
Hvornår sko
Hej Helen
Tusind tak for din altid hjælpende brevkasse.
Nichlas er endelig begyndt at gå ved ting og rejse sig op ved alting. Elsker at være udendørs og hopper tit mere rundt på numsen, men vil også gerne gå. Så er det jeg tænker hvornår skal jeg tænke på sko og hvad slags er bedst for hans lille fod?
Ligenu bruger vi skindsko, men de er ikke gode udendørs.
Han tænder enormt hurtigt af lige for tiden er det normalt for hans udvikling?
Desuden tonser han rundt i en time inden han falder i søvn om aftenen (er træt og bliver puttet ved 20 tiden)
Gitte og Nichlas 15 ½ mdr (korrigret 14½)