Brev:
Uld
5. marts 2017
Alder:
2 mdr.
Uld
Hej Helen.
Jeg har en søn på 10 uger som jeg har brugt uld-bomuld og uld-bambus tøj til.
Mit spørgsmål er hvornår man kan begynde at skifte til almindelig bomulds bodyer? Er der nogle "regler" for måneder man kan skifte i eller hvordan?
Og når jeg har skiftet til bomulds bodyer kan jeg så stadig bruge uld natdragter eller er det enten eller?
Hilsen Katrine