Brev:
Tøj og sove ude
24. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Tøj og sove ude
Hej Helen
Må en pige på 5 mdr. godt have følgende tøj på nu...eller er det for koldt?
En forårsjakke med trøje + strikcardigan under. En hue, cowboybukser med strømpebukser under og små varme futter.
Min pige ligger altid i duni duo. Dvs hun er godt snøret ind og kan næsten ikke bevæge sig. Det må egentlig være lidt irriterende ikke at kunne røre sig, når man er blevet så stor ;-) skal jeg gøre det anderledes....dvs med sele, en varmende "bund" - måske skind) en flyverdragt, og en dyne eller hvad foreslår du?
Lise