Brev:
Seng til tumling
13. februar 2017
Alder:
20 mdr.
Seng til tumling
Hej Helen
Min dreng på 20 måneder sover lige nu i sin tremmeseng, og vi forventer, at han vil kunne gøre det i et godt stykke tid endnu. Snart vil vi tage siden af og sætte en sengehest på.
Men når han engang skal videre fra tremmesengen, kan han så godt komme i en voksenseng, evt. med sengehest? Er der noget, der taler for, at en juniorseng er et bedre valg? Og hvad med madrassen?
Med venlig hilsen
Christina