Brev:
Sterilisering af flasker - 6 mdr.
16. november 2016
Alder:
6 mdr.
Sterilisering af flasker - 6 mdr.
Hej Helen
Hvor længe bør jeg sterilisere min søns flasker?
Lige nu kommer jeg dem i sterilisator når flaskerne har været brugt 1 gang.
Jeg vasker dem inden jeg kommer dem i sterilisatoren.
Er det noget jeg skal gøre indtil han stopper med at bruge flaske?
Hilsen