Brev:
Klapvogn - 4 mdr.
9. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Klapvogn - 4 mdr.
Hej Helen
I juli skal vi på ferie i Skagen
Vores lille pige er i dag 4 1/2 mdr.
Jeg sagde til min mand, at vi skulle have barnevogn med. Men han sagde, at det var en klapvogn vi skulle have med.
Jeg var så i tvivl om man også kunne lægge hende til at sove middagslur i sådan een klapvogn, da jeg aldrig har haft een ?!? Jeg troede kun, de små sad i den.
Kan du vejlede mig?
Lise