Brev:
Råd omkring brug af uldtøj
29. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Råd omkring brug af uldtøj
Hej Helen,
Jeg har brug for et råd i forhold til brug af uldtøj til min datter. Jeg er rigtig glad for at bruge uldbodystockings under bluser/kjoler samt uldnattøj, men jeg fik af vide i børnebutikken at man ikke skal bruge det fra april til oktober. Andre siger at man kan bruge det hele året, også når det er varmt om sommeren. Og er der tidspunkter hvor du ikke mener, at man skal give 2-lagstøj på? Ved du om det er endnu bedre at bruge uld/satin end ren uld?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mor til datter på 8 måneder