Brev:
Sutsko
17. november 2015
Alder:
9 mdr.
Sutsko
Hej Helen
Nu bliver det snart koldt, så hvad giver man en pige på 9 måneder på fødderne?
Hun kravler og står op af al ting og går langs kanten af kravlegård og borde.
Med venlig hilsen
Sussi